Aby dokonać rezerwacji obozu lub kolonii, wystarczy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

Krok 1

Wejdź na podstronę interesującego Cię programu obozu w zakładce “Obozy i kolonie letnie” – wybierając “szczegóły” oferty.

Pojawi się opis programu. Zapoznaj się z programem, opisem zakwaterowania i warunkami dojazdu.

W zakładce “Ceny, terminy i informacje” możesz wybrać odpowiadający Ci termin w tabeli turnusów i zarezerwować miejsce, klikając na “rezerwuj”. Jeżeli nie pojawi się tam interesujący Cię termin prosimy o kontakt telefoniczny z biurem 91 433 89 51, sprawdzimy czy mamy jeszcze dostępne miejsca na dany turnus.

Krok 2

Po kliknięciu na rezerwuj, przejdziesz do działu rezerwacji oferty.

Wybierz opcje ubezpieczenia, którym chcesz objąć uczestnika wyjazdu.

Wszystkie osoby posiadające ubezpieczenie zdrowotne w Polsce oraz nie chorujące na choroby przewlekłe są objęte podstawowym ubezpieczeniem NNW na kwotę 10 000 zł na terenie Polski. Za tą opcję nie musisz dopłacać.

Jeśli chcesz dokupić dodatkowe ubezpieczenie, np. podwyższyć sumę składki ubezpieczenia NNW, chcesz wykupić rozszerzenie związane z chorobą przewlekłą lub chcesz skorzystać z innej opcji ubezpieczenia (np, ubezpieczenia od kosztów rezygnacji, ubezpieczenia od kosztów przerwania imprezy) – wybierz odpowiednią opcję – kwota dodatkowej opłaty za ubezpieczenie pojawi się przy jego wyborze.

Ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i/lub kosztów przerwania imprezy turystycznej są nieobowiązkowe, a chęć ich wykupienia można zgłosić do 3 dni od dnia zarezerwowania miejsca na obozie. Konieczna jest też wówczas wpłata zaliczki.

Uzupełnij dane, dotyczące osoby podpisującej umowę oraz dane uczestnika wyjazdu (prosimy o sprawdzenie poprawności danych).

Pamiętaj aby dokładnie wpisać adres mailowy i telefon do kontaktu – będą nam niezbędne do tego, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.

Uzupełnij miejsce wyjazdu (wybierz z listy miejsce, z którego uczestnik będzie wyjeżdżał). Jeżeli przy danym miejscu wyjazdu obowiązuje dopłata transportowa, informacja ta wyświetli się wraz z ceną za dojazd. Brak opłaty jest oznaczony + 0 PLN.

Jeśli możesz skorzystać z którejś ze zniżek, które proponujemy, wybierz w procesie rezerwacje zniżkę, z której chciałbyś skorzystać (jeśli wybrałeś zniżkę 5% stałego klienta, zniżkę dla rodzeństwa itd. a rabat się nie naliczył, poczekaj aż zweryfikujemy Twoją prośbę w systemie i ponownie prześlemy do Ciebie maila z poprawną umową. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie 91 433 89 51.

Jeśli chcesz, aby uczestnik obozu miał zapewnioną specjalną dietę – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo przed dokonaniem opłaty za rezerwację. Nie wszystkie ośrodki w których realizujemy obozy mają możliwość zapewnienia wszystkich rodzajów diet, dlatego prosimy Cię o wcześniejszy kontakt z nami.

Jeżeli chcesz zgłosić więcej niż 1 osobę, musisz powtórzyć proces rezerwacji po raz kolejny. Jedna rezerwacja = jeden uczestnik.

Jeśli jesteś pewien, że wszystkie dane zostały wpisane poprawie naciśnij przycisk “dalej” w prawym dolnym rogu.


Krok 3

To strona podsumowująca Twoją rezerwację. Wyświetlone zostaną wszystkie dane wpisane przez Ciebie – jeżeli chcesz coś uzupełnić, dodać, poprawić – możesz wybrać przycisk “cofnij”. Jeżeli wszystkie dane się zgadzają i chcesz dokonać rezerwacji wybierz przycisk “rezerwuj”.


Podsumowanie

Na podany w formularzu rezerwacji adres e-mail zostanie przesłana umowa uczestnictwa w imprezie turystycznej wraz z wszelkimi dokumentami dotyczącymi rezerwacji (warunki uczestnictwa, warunki ubezpieczenia, karta kolonijna, regulamin obozu, oświadczenia dotyczące zdrowia i zgody na zajęcia programowe itd). Prosimy o zapoznanie się z treścią e-maila oraz treścią umowy. W celu sfinalizowania zamówienia należy wpłacić zaliczkę w kwocie podanej na umowie na indywidualny numer konta podany na umowie w przeciągu 5 dni od złożenia rezerwacji. Umowę należy podpisać i odesłać mailem (zeskanowaną) lub faksem do naszego biura w przeciągu 7 dni od złożenia rezerwacji.

Jeżeli w podanych terminach nie odeślą Państwo do nas podpisanej umowy i potwierdzenia wpłaty, rezerwacja zostanie anulowana.

DRODZY KLIENCI! W związku ze zmianami w przepisach dotyczących wystawiania faktur na firmę, które weszły w życie dnia 01.01.2020 informujemy, że chcąc uzyskać fakturę za zakup dokonany na podmiot gospodarczy (firmę, instytucję posiadającą nr NIP) należy to zgłosić w momencie zakupu. Nie ma już możliwości zgłoszenia się do sprzedawcy z paragonem fiskalnym dopiero po jakimś czasie i poproszenia o fakturę. Zasady wystawiania faktur na osoby prywatne pozostają bez zmian.

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytania pod nr telefonu I: 91 433 89 51 lub odpowiemy na nie mailem: rezerwacje@travelshop.com.pl